بیمه مستمری باران با شاخص تورم

بیمه مستمری باران با شاخص تورم

شرکت بیمه باران در آغاز پنجمین سالروز فعالیت خود، با ارائه بیمه مستمری باران با شاخص تورم تلاش کرده گامی  در راستای طراحی و عرضه محصولات و خدمات بیمه برای آسایش خاطر و آرامش زندگی بیمه‌‌گذاران برداشته شده، تا با واکاوی شرایط، نیازها و خواسته‌های مردم عزیز کشورمان، خلاهای موجود پر شود و با ارائه راهکاری کارآمد و خلاقانه بتوان به نیازهای آتی اقشار مختلف جامعه پاسخ شایسته‌ای داد.

بیمه مستمری با شاخص تورم محصولی جدید از نوع بیمه‌های مستمري است كه برای حمایت مالی خانواده ­ها طراحي شده تا نگراني اصلي بيمه گذاران، یعنی کاهش ارزش واقعي مستمري­هايي كه آن‌ها به موجب بيمه ­نامه خود در سال­ هاي آتي از شركت بيمه دريافت خواهند كرد، رفع شود. اين طرح سود سرمایه‌گذاری مطابق نرخ تورم را برای ذخیره ریاضی بیمه‌نامه منظور می‌کند تا بیمه‌گذاران حتم کنند که با پرداخت حق بیمه‌های امروز می‌توانند به اندوخته‌ای قابل توجه و معقول در مقابل تورم دست یابند.  آنچه در این میان قابل توجه است، در نظر گرفتن این ویژگی ممتاز است که شاخص تورم اعلام شده توسط مراجع رسمی، به صورت ساليانه محاسبه و بر ذخیرۀ ریاضی بيمه ­نامه ­ها با روش سود مركب منظور می ­شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید از منوی سمت راست صفحه، گزینه درخواست مشاوره را انتخاب کنید تا مشاوران ما در روز و ساعتی که خود تعیین می کنید با شما تماس حاصل کنند. همچنین به منظور خرید بیمه مستمری باران با شاخص تورم، می توانید فرم بیمه‌نامه را پر کنید و آن را از طریق فکس به شماره 02188212318 ارسال فرمایید.
ضمن اینکه در صورت تمایل می توانید فرم مذکور را از طریق پست به آدرس زیر ارسال کنید:

تهران، میدان ونک، خیابان خدامی، بعد از تقاطع وسکانیان، پلاک 99
کد پستی: 1994816981

کلیدواژه ها:

بیمه بیمه مستمری سرمایه گذاری بازنشستگی حقوق حقوق بازنشستگی بیمه باران بیمه زندگی بیمه عمر